simonbongers.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Simon

Reacties

Reacties

Saar

hallo meester Simon waarom eten ze er koud en nog veel plezier

bas

met hoe veel mens ben je daar

julie

hebben ze uniforms aan? daar nog veel plezier

kane

kunnen kinderen al engels ? nog veel plezier groetjes kane

Meike

Hoi meester Simon
ik denk dat er gemiddeld 20 tot 30 kinderen in de klas zitten.
ik heb nog een vraag voor u:
vind u het daar leuk?

kane

hebben ze daar ook een digibord? groetjes kane

Simon Bongers

Hey daar Kane
Er zijn kinderen die al wat Engels spreken. Engels is een keuzevak. In hun 4e leerjaar (leeftijd van 10 jaar) kunnen ze kiezen voor Engels of Duits als tweede taal

Er zijn scholen die digiborden hebben. Maar dat zijn er niet veel. De meeste scholen hebben een projector met scherm en een krijt- of whitebord.

Simon Bongers

Hoi Meike. Je zit precies goed. De meeste klassen zijn zo groot als de klassen in Nederland.
Bij sommige vakken worden de klassen verdeeld.

kane

dat wist ik nog niet groetjes kane

Saar

hoelang moest je in het vliegtuig zitten?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!