simonbongers.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Simon

Saar

hallo meester Simon waarom eten ze er koud en nog veel plezier

bas

met hoe veel mens ben je daar

julie

hebben ze uniforms aan? daar nog veel plezier

kane

kunnen kinderen al engels ? nog veel plezier groetjes kane

Meike

Hoi meester Simon
ik denk dat er gemiddeld 20 tot 30 kinderen in de klas zitten.
ik heb nog een vraag voor u:
vind u het daar leuk?

kane

hebben ze daar ook een digibord? groetjes kane

Simon Bongers

Hey daar Kane
Er zijn kinderen die al wat Engels spreken. Engels is een keuzevak. In hun 4e leerjaar (leeftijd van 10 jaar) kunnen ze kiezen voor Engels of Duits als tweede taal

Er zijn scholen die digiborden hebben. Maar dat zijn er niet veel. De meeste scholen hebben een projector met scherm en een krijt- of whitebord.

Simon Bongers

Hoi Meike. Je zit precies goed. De meeste klassen zijn zo groot als de klassen in Nederland.
Bij sommige vakken worden de klassen verdeeld.

kane

dat wist ik nog niet groetjes kane

Saar

hoelang moest je in het vliegtuig zitten?